Thursday, October 13, 2011

oktoobrikuu favssss?

1.) Tänavamood (inspired bye Hina)





Seletus:  Kata-R siis jah, käisin hiljuti Jaapanis inspiratsiooni saamas uuteks toredateks kostüümedeks.tglt ma prg ka siin, a ma korra põikasin ka eesti ja eriti sinti. kohe blähen tagasi.  eriti tekkis selline soov, sest sindi uulitsad on hallid ja masendavad ning tahtsin tuua wärvi siia ilma. :)))))) kohustuslik n kanda lehvikut tuntud ka nime all hababa. LoOdan, et teil on abi minu ideedest, see tundub nii tore ja uuenduslik. mul eriti meeldivad punased värvid, sest see sümboliseerib vwerd. sindis on pentakas vere värvi. see on torekas

2.)


Seletus: .. need on minu hetkeseisuga olemasolevad akzesuaar minu lemmikuteks on hello kitty sõrmus kuna sain selle egiptusest ühelt kuulsalt moeloojalt.... teen ka ise ehteid, enamik neist ongi minu enda looming.. kui tahate mõnda sõrmust siis saatke meilil (mirrupirrus6rmused@hot.ee) mi värvi tahate kive ja kette ja sulgi!! varsti tuleb ka vb kingituste saatmine followjatele niiet AITÄH juba ette teile kallid muss

3.)


Seletus:Mina tegin selle kleidi.See kleit on tehtud heast materjalist ja kindlasti ma õmblesin seda hästi ja kaua,ema aitas veitsu aga see pole tähtis asi mida öelda. See kleit on väga sametine ja mõnusseljas kanda,mulle istub kehassse. Natuke meenutab merineitsit aga selle kleidi valmistamiseks sain inspiratsiooni Sindi looduslikelt aladelt ja armsatest koeradest kes on on tänava peal ja tihti hüppavad. Seda kleiti kantke ballidel!!!On hea kanda ilusaid kleite mis meeldivad endale. See kleit saab osaks minu moekollektsioonist mis ilmub ühel aastal kindlalt. ..... ......

Tiiim koos :
see on siis kogu moos oktoobriks praegu. või bolla tuleb ka uuendusi. ja vihjena võime öelda, et on tulemas ka seelline vidju kus on kõik olemas. niiet te ei pa kartma üldse et midagi jääb kuskilt puudu või nägemata.
seniks teile häid elamusi ja KUI TEIL ON KYSIMUSI VÕI THATE MIDAGI LIHTSALT ÖELDA siis palun saadke kiri. + subscripe, comment / rate.ee, laikike ka. kui kollektsioon täieneb siis korraldame ka loose ja eriti sõbraloose. :)))  JÄRGMISE KORRANI ;)!!!! lowe ya!!!

1 comment:

  1. Eriti meeldis mulle see kleit!!! Ni nummi oli! Aga ma ootan ka, et te looksite meestemoodi, eks?!

    Teid ikka nautides Allexxxxxx

    ReplyDelete