Monday, October 17, 2011

PERSBEKTIVIKAD KÜÜNED by kata-R

Hiljaaegustel aegadel hakkasin tegelema millegi uudse ja huvitavaga - nimelt hakkasin panema  Sindi Krematoorjjumi ja jõe SUVEPÄEVADE raames külastajatele geelküüni. need küüsed hakkasid mulle niivõrd meeldima, et läksin  kohe sindi raamatukokku ( mis on seltsimajaga ühes hoones sjuke hall ja sinine poster peal maxima juures 1 väike mägi on ka seal heinamaal netis saab ka olla raamatukogus rates eriti ) laenutama raamatuid teemalisi küünekunst ja üldse igast toredad küüneteemalised küüne-raama tud. koha peal õppisin asjad selgeks ja jooksin koju asju proovima. nüüdseks olen juba gogemustega inimene ja olenteinud paljudele maniküüri.!., ? igatahes täna proovisin selliseid valmis teha mis oleksid väga persbektiivikad ja staazikad ja samas ka bravuurikad ning toredad a sõbralikud. mu arust tuli täitsa hästi välja !!!!!!!! vaadake ise ::


 
neid ei ole kerge teha uskuge mind! kes tahab tellida minult küünte panemist või lakkimist või lõikamist või viilimist (oskan sydamekujulisi teha ja sindi logoga Küüni ka!!!) siis hellake nr 509*887*7i*08t6 !! või kirjutage imeil adrel badgirl28-09lilleneiu85-iluskiizu34@hot.ee kõik küssad oodatud! dont be are shye!! ;))

aa muidu mul läks nii, et kogematta läks küünelaki natuke srme peale. kas teil on ka nii läind??? aitakem üksteisi ja rääkime kuidas se ejuhtus ja mida ette võtsite? AITÄH!

1 comment:

  1. jah mul ka üxkord kukkus küünelakki peale küüstele aga kohe helistasin kiirabisse ütlesin et see vist veri tilkub mu laest alla et üleval korrusel keegi suri ära (oliki paras vanur).. tulit kohale ja aitasid mull maha võta vere küünstelt. aga teie postitusi siin on wega tore lugeda. ma saan palju inspratsjooni.. ja interviusid tahaks ka lähiajal

    ReplyDelete