Wednesday, December 21, 2011

xmas Vol 3 ehk III duo

  Houhouhouuu merry xmass! polegi ammu olnud siin tegemas oma tööd mille eest ka palka olen hakanud saama viimastel aegadel eriti päevadel.! asi siis selles e ton ju kiire aeg ja peab tegema palju otsuseid eriti mingeid tähtsamaid kui saate aru mida ma mõtlen!?? nüüd on aeg rahulikuks ajaks sest on ju siiski näärid!!!!! ehheheheheee alati on meeldinud mul näärivana eriti kuna tema kostüüm on nii intrigeeriv....!!! erilist tähelepanu on keerant tema peakattele teise nimega mycts . kui keegi ei tea kes on jõuluvana siis saatke kindel email minu või minu kaaskollegie emaili adredele(adred ütlen hiljem)! asun siis ka asja kallale ja tooksin välja iseenda erilised lemmikud mis olen kohanud sindi tänavatel jaaaa siis ka endale hankinud pead katma!!?


FIRSTLY!! 1): kuna kõik teavad et jõulud on seotud kuuskedega siiis oleme ka kohanud jõulupuud a.k.A. ehk nn. KUUSEPUU -d. esimene peakatmine ongi siis inspireeritud kuuskedest ja jõulurahust ja annab ka kandjale sellise stiilsema väljanägemise kuna on väga uudne lahendus!! :::
 see müc on tehtud täispuust ehtsast mitta midagi ei ole feikkki:S ja kui keegi tahab paukuda et APPIAPPI ID RATHER GO NAKED THAN WEAR WOOD siis ma võin karanteerida ett, tegemist on loomulikul teel hukka saanud kuuskedega.. copyright
TWOLY 2=:) (dva) midagi uudset ja kuidagi ka määralt  neile emadele ja isadele kes valmistavad palju toite jõuluaegadeks ja alati läheb suur osa pigutustest verivorstide jahtimisele..-




vabantust üks pekapik kah piilumas hehe-he olge ikka mõnusad lapsed :):) mutsi siis valmistasin venna abiga kodus leiduvatest materjaalidest kunagi v-olla teen ka tutooriali ehk siis õpetuse hehe algul ei tulnud eesti keelne sõna meeldegi :)
ja TREELY (tres/ drai) hehh sen selline kuidas ma isegi ütlema peaksin SPETSiaalsem== ? ehk isegi indiviuaalsem ,  see sobib kenasti jõululauas olemas kuigi teada vanasõna idiaanlaste poolt et jõululauas ja üldse lauas kus peal on sööki ei tohi viibida peakatteteka !!:@ aga hehh ma arvan sen selline õrn toode et ei jää ette ja võib küll olla peas kui perekond lubab:::::
hihi sawrri et natuke tundub et ebamugav kuigi pole lishtalr minu peatüübile kunagi räägin kindlalt peatüüpidest ja sortimendidest !! jätke meelde ootake ilusti.

ning kokku võtteks kui võtta kokku asjad selle postituse raames siis soovin ka omaltpoolt häid jõuluaegu teie kodudesse ja sõdametesse JÕLEDALT ikka küsige küsimusi kah eriti kevin




cally teilä!!! MYSTILINE MIRJAM NING OSALISELT KA KATA-R KES sponsoreeris internetiga (mul ise netikeeld kodus natuke tegin pättust hehe;)

No comments:

Post a Comment